Mittwoch, 2. Oktober 2013

Amigurumi Winter Kätzchen / Kedi / Cat

Merhabalar,
bu sevimli kedicik beni biraz oyaladi. Aslinda zor degildi ama benim kosusturmalarim arasinda fazla vakit ayiramadim ve o yüzden uzun sürdü bitmesi. Havalar da sogudugu icin bereyle atki da ördüm, yazik üsümesin dimi :D Orjinal tarif Elena Güngör'e ait.

Hallöchen meine Lieben,
dieses süsses Kätzchen hat mir sehr viel Zeit gekostet aber ich bin sehr zufrieden mit dem Ergebnis. Und da es jetzt immer kälter wird, hab ich ihm auch Winter accessoires gestrickt :D. Original Anleitung ist auf Russisch und gehört Elena Güngör.




8 Kommentare:

  1. ellerine sağlık ülkü :) şaşkın bakışlı :)

    AntwortenLöschen
  2. ellerine sağlık inanılmaz güzel olmuş

    AntwortenLöschen
  3. eline sağlık ülkü şapka ve atkı da çok yakışmış bende örmüştüm bu kediden ama benim kız hala ona maymun diyor kedi olduğunu kabul etmiyor :)

    AntwortenLöschen
  4. kulaklarini dikene kadar benimkiler de maymun dediler :)))

    AntwortenLöschen
  5. Ülkücügüm ellerine saglik ,kedicik cok güzel olmus,bayildim.Atki ve beresi de pek yakismis.

    AntwortenLöschen