Freitag, 26. Juli 2013

Amigurumi Melek Süngerbob Türkce / Spongebob Schwammkopf Free Pattern


Merhabalar,
uzun zamandir örmek istedigim bir tarifi paylasiyorum bugün sizinle :) Orijinal tarif Sabrina Boscolo'ya ait, kendisinin de izniyle Türkce cevirisini yaptim. Begeneceginizi umuyorum :)


Sembollerin aciklamasi:
x:  sık igne
v: artirma, yani ayni yere 2 sık igne
A: eksiltme
FLO: ilmegin arka disini ör
BLO: ilmegin ön disini ör
hdc: tekli trabzan
dc: ikili trabzan
tr: üclü trabzan










9 Kommentare:

  1. Harikasın canım benim, ellerin dert görmesin... blogumda müjdeyi vereyim ben de o halde :)))

    AntwortenLöschen
  2. ellerine sağlık çok güzel bir model
    bende duyurabilir miyim?? :)

    AntwortenLöschen
  3. tesekkür ederim, elbette duyurabilirsin :)

    AntwortenLöschen
  4. Bende teşekkür ederim kabul ettiğin için çok memnun oldum :))

    AntwortenLöschen
  5. Çok güzel bir model :) Bende başlamak istiyorum ama bir fırsat bulamadım. Rica etsem iplikle ilgili ve kullandığınız tığ numarasını da verebilirmisiniz :)
    Şimdiden teşekkür ederim :)

    AntwortenLöschen
  6. Gülay Hanim, ben Almanyada yasiyorum ama Türkiyedeki arkadaslar genellikle Nako Pirlanta ve 2.5 mm tig kullaniyorlar ve cok memnunlar :)Kolay gelsin :)

    AntwortenLöschen